party like a rockstar

jaaa hörrni, vet inte vart jag ska börja.
Vi firade Emils 18 års dag i söndags och ja vi kanske gick in i dimman lite för mycket där ett tag.
Jag failade såklart och skar upp min tå och lite av fotsulan plus att hela foten fick en rejäl smäll så jag kan knappt gå. Direkt jag går på den så åker såret upp igen. woho..
Men jag körde på ändå och det blev en askul kväll, har inte haft så roligt på länge!
dock att sätta sig på bussen till mormor dagen efter kändes förjävligt på många sätt men nu är jag här iallafall och har det hur bra som helst.

Kommentarer
Postat av: 'amy

SVAR: jag vill inte ens åka så ska inte göra det!! hehe, men spelar wii och spanar som fan!! vill ja lova!

2010-03-09 @ 14:47:10
URL: http://amy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0