Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå.I ett ensamt rum, en sekund blir tusen år.


Jisses vad bra bild. Det är jag,som är laddad inför lite bodypump och som ska hålla ett 5 minuter långt tal om språk imorgon. Nej jag har inte börjat och ja, jag ska iväg och träna istället. Bra planering,bra att jag känner mig motiverad och bra att jag inte bryr mig osv. Vilken jävla tur att jag inte är storasyster och ska vara en bra förebild (och nej, josefin och mattias gills inte. Det är snarare dom som är mina förebilder)

En önskan om bilder från 2007 kom i förra inlägget. Tim (vet inte hur man kommenterar på din blogg) är det 2007 bilder du vill ha så ska du få det. Vet ju en snygg kille jag har kort på sen den tiden! puss!


Kommentarer
Postat av: Tim

wiho!

och om du vill ha hjälp med bilder så är det bara du säger till! "esters mapp" ligger fortfarande och väntar på att få visas för världen ;)

2010-11-11 @ 19:00:58
URL: http://timviktorsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0