6. En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.


Trots att vi bor grannar träffas vi allt för sällan. Annat var det sommaren 2009, då satt vi så gott som ihop. Åkte moppe som galningar både dagar och nätter långa oavsett väder. Skrattade alltid åt att du inte kunde vägen som vi körde nästan varje dag och natt. Gick alltid på toaletten tillsammans vart vi än var och ler fortfarande när jag tänker på den gången en av toaletterna gick sönder. Ljög fint för våra föräldrar om nätterna. Satt på mariebergstaket i solnedgången. Låg halvdöda i din soffa, åkte äntligen till frankrike tillsammans. Andades in alldeles för mycket ninjas. Det var du snackade vett i mig den sommaren när jag var totalt förvirrad. Vi torkade varandras tårar och kramades alltid extra hårt som bara vi kan. Vad vi än gjorde så hade vi alltid roligt. Vi umgicks i princip varje dag och det är nog mycket därför jag minns sommaren 2009 med ett sånt jävla stort leende på läpparna. Saknar det, dig och allt däremellan. 

Kommentarer
Postat av: josefin

jag blir så rörd när jag läser det här. jag älskar dig över allt annat i världen. vi har varit kompisar så länge, hunnit sura, skratta, gråta och bara flumma tsm. du kommer ALLTID att vara min bästa vän, du är dem mest värdefulla personen. och ja, 2009 var ett år då det verkligen bara var du och jag, och det året var en av de bästa. jag hoppas verkligen att vi hinner ha en till josefin och ester sommar inte jag återgår till skolan och du dina nya äventyr (tyvärr utan mig.... iaf ett tag)



jag ska hitta mitt esterhalsband, och sen ska du få sitta där. där nära mitt hjärta. om jag skulle väga min kärlek skulle den väga som 20 elefanter. (+två små elefant bebiiisar)



vi måste träffas snart. love u

2011-04-27 @ 19:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0