You're always there, you're everywhere. But right now I wish you were here


Idag fick jag tid hos psykologen så nu kan det bara bli bättre. Det är ingen hemlighet att jag inte mår som jag ska eller som jag brukar. Och nej, jag skriver inte ut det här för att få uppmärksamhet som ni säkert tror. Ska jag vara ärlig vet jag inte ens varför jag skriver det men det känns lättare att skriva här än att säga det i verkligheten. Hur som helst får ni tycka och säga vad ni vill. Tack till er alla återigen, ni vet vilka ni är.


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-04-06 @ 23:44:09
Postat av: m

<3 vi sitter i samma båt kära vän.

2011-04-09 @ 11:25:29
URL: http://malinxo.blogg.se/
Postat av: josefin

är alltid här för dig. älskar dig gånger en miljoners biljoners biljader!

2011-04-09 @ 13:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0