10. Någon du tycker är väldigt snäll.


Maria som jag har känt sen jag var två år. Hon är och har alltid varit en av de snällaste människor i min närhet. Dock utnyttjade jag det en aning när vi var mindre, så konstigt nog vill hon fortfarande umgås med mig. Vi är totalt olika men passar så perfekt ihop. Dagen närmar sig när vi båda kommer gå åt olika håll och att jag inte kommer kunna ta cykeln ner till falkvägen,att vi inte längre ska mötas på tenton som vi gjort i 4 års tid, inte sitta i hennes kök med varsin tekopp i handen. Alla dessa småsaker, FAN vad jag kommer sakna det. Samtidigt vet jag på något sätt att vi ändå kommer hålla ihop.

Kommentarer
Postat av: maria

åh vad fint! du är den bästa, hoppas du vet det!

vi kommer allid hålla ihop, det måste vi.



förresten, jag har idag bytt mobil igen...



070-5115638

2011-05-02 @ 21:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0