Hold my hand like we're walking free. Tell me it will change.



Fredag igen. Vart i helvete tar veckorna vägen undrar jag? Ikväll fyller nog alla mina vänner glasen med party medan jag ligger som ett slusk och lyssnar på en spotifylista som bär namnet trasiga tonårshjärtan. Haha insåg just hur jävla tragiskt det där lät. Dock det enda jag har ork/lust till just nu.

Ja ibland önskar jag bara att jag var mindre komplicerad och att jag såg fram emot att inte kunna stava till party i slutet på en fredagkväll. Ha en kickass helg mina läsare! (och nej,ni är inte många som det kanske låter)


Kommentarer
Postat av: malin

välkommen till min värld älskling!

2011-10-16 @ 17:43:37
URL: http://malintaflin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0