We get what we want, We do what you don't


Dålig uppdatering och det beror nog på att jag inte har något liv för tillfället. Arbetslös och har på något konstigt sätt intalat mig att jag får ha sommarlov en liten stund till. 

Min syn på en tidig morgon är nog när ni andra äter lunch, camar med amy och planerar bus som vi vore 14 år, åker runt i hennes bil om nätterna med högtalarna som skriker this place are about to blow i en remix som får mig att tro att det är så det låter i hjärnan när man tagit extacy. Vi andas in en lite för stor dos av cigaretter och jag intalar mig själv varje gång att snart ska jag sluta. Det pratas i mun på varandra och skämtar om saker som ingen annan i världen skulle skratta åt. ¨

Ett stop på statoil och köpa godis står skrivet i pannan redan när vi kliver in i bilen men står ändå där inne och stirrar på godishyllan i en halvtimme av beslutsångest. Vi åker så många varv i rondellen att det till slut känns som att vi sitter i virvelvinden. Bilen går i riktning mot områden jag aldrig utforskat till 100 procent men nu kan jag dom lika bra som jag kan vägen till lycksele.

Amy släpper av mig klockan tre och sista orden jag säger till henne är alltid "kör försiktigt och hör av dig när du kommer hem". Oavsett om mitt place are about to blow eller om jag och amy kommer forsätta såhär tills vi går i graven så har jag inte orken att ta tag i mig själv än. Kanske snart men inte nu.

Kommentarer
Postat av: amt

life as arbetslös äger och det får fortsätta rocka på så ett tag till (helst tills vi går i graven). ses om ett tag för nya bus,PUSS



p.s du skriver jäkligt jävla bra, ba så du vet :*

2011-09-01 @ 14:49:32
URL: http://amyberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0