Ostkrokar, chips, lökringar, pepsi, hallonsoda, ännu mer chips osv.




Piggelindrinkar och fisherman igår. Inte många timmars sömn igårnatt. Agerade barnvakt(åt världens sötaste ungar) hela dagen vilket betyder att jag inte suttit still många minuter, har fortfarande inte lagt oss och ska sätta mig bakom ratten om några timmar i en bil jag inte ens minns hur man ska göra för att backa.

Istället för att ta vara på skönhetsömnen sitter vi istället på bron, tar minst två cigg och stirrar på en lyckstolpe som är sne men lyser upp ett helt träd. När det blir för kyligt ligger vi i sängen med händer som rotar runt i en skrynklig karamellkungen-påse med mörka ringar under ögonen som räcker ner till tårna.

Ni hör ju. Jag ska inte klaga men får jag kalla mig själv sliten? Snälla. Snälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0