Dom gav mig nya öl, nya glas, nya shots tills jag vingla bort.


I fredags lyckades Amy få mig ut på dansgolvet där vi sjöng(skrek) till Byz som stod på scenen och prickade av meningarna lika bra som på högstadiet. Sjukt tragiskt men det var nostalgi utav bara fan. Dock kände vi oss båda som två gamla kärringar jämfört med resten av skaran där inne så när klockan passerat ett gick vi ut.

Där ute träffade vi både nära och nästan glömda människor som jag inte pratat med sen jag faktiskt lyssnade till karatefylla på min ipod. Med håliga strumpbyxor, svart mustach(fortfarande ett mysterium?) pommes-mulat ansikte (äckligaste känslan jag haft på länge..) så njöt vi fullt ut och skrattade tills vi bokstavligt talat vek oss.

Konstig/random kväll men åh så jag gillar nostalgi.

Kommentarer
Postat av: amt

haha ååh, fytusan så kul. hade glömt att du fastnade i hissen, tänk om båda gått in i den, då hade vi suttit där än idag för att dörrarna ba gick att öppna utifrån, hahaha ååååååh!

ses på nå helvete på lördag, puss

2012-02-16 @ 17:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0