Det snurrar siffror i min skalle


Ja, här sitter jag och jämför olika abbonemang. Jag och matematik är ju kanske den sämsta kombinationen som går att hitta (som ni ser på bilden...) Skulle aldrig göra detta om det inte vore för att jag fick order från min storebror att han ville se resultatet innan jag går och köper mig en iphone. Han är sjukt ekonomisk och jag är väl raka motsatsen.

Så lättlurad jag är när det gäller försäljare skulle jag lätt kunna komma hem med det sämsta och dyraste. Men en iphone ska jag ha, så om jag måste sälja mig själv för att ha råd.


Kommentarer
Postat av: Tim

Meddela mig när du kommit fram till det bästa!! är i desperat behov av en iphone...

2012-03-16 @ 15:22:30
URL: http://timviktorsson.blogspot.com/
Postat av: amt

no regrets str, från och med nu blire ba summer edition ;)

2012-03-19 @ 17:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0