Alltid förberedd för storm. Jag kan tänka tills det knappt finns något kvar. Jag har känslor utan uppehåll.


Bloggen har varit allt utom prioriterad senaste veckan. Kaos på alla jävla håll och kanter. Jag har mest legat halvt apatisk i sängen och det som räddat mina dagar är när jag hört min storasysters röst i telefonen. Ursäkta att jag är totalt sämst på att höra av mig, hitta på saker osv men just nu är hela jag sämst och huvudet bara snurrar i helt fel banor. Vi kan lämna det så men nu vet ni iallafall.

I veckan ska jag bocka av, ta tag i, röra om,planera, vårdcentralen, biomys, osvosv. Den här veckan ska bli allt annat än den förra.

Kärlek
till de finaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0