Where were you when everything was falling apart?


Ja hörreni, inte fasen är det mycket liv i denna blogg just nu. De senaste månaderna har endast varit katastrof på alla håll. Jag har alltså själv inte mycket till liv för tillfället och så kommer det se ut fram tills i mitten på juli.

Då börjar jag kanske leva igen och sen kommer Augusti och då vet ju ingen vad som händer med mig. Magkänslan säger att mycket kommer se väldigt annorlunda ut på både bra och dåliga sätt. Värre än det här året kan det inte bli iallafall. Usch och blä.

KOM HEM SNART MARIA, FÖR.I.HELVETE.


Kommentarer
Postat av: Tim

kom till lycksele snaaaaaaaart

2012-05-19 @ 00:29:59
URL: http://timviktorsson.blogspot.se/
Postat av: esterrr

Tim. Jag förstår fortfarande inte hur din blogg fungerar.. Jag kan inte komma förrän the big day (er student)men i sommar ska vi ses, NANTING!

2012-05-20 @ 22:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0